Korzystasz z usług SEO? Nie daj się naciągnąć!

Korzystasz z usług SEO? Nie daj się naciągnąć!

Korzystasz z usług SEO? Nie daj się naciągnąć!

Pozycja firmowej strony w wyszukiwarce

Jesteś właścicielem firmy i chcesz, aby twoja strona internetowa osiągała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania? Zapewne tak. W dobie internetu wielu przedsiębiorców korzysta z usług specjalistów od SEO, by zaistnieć w sieci i pozyskiwać nowych klientów. Musisz jednak wiedzieć, że SEO to proces, a nie jednorazowe działanie, które jak za machnięciem magicznej różdżki wzniesie twoją firmę na wyżyny.

Korzystasz z usług SEO? Nie daj się naciągnąć!

Jeśli nie masz pojęcia o pozycjonowaniu, powinieneś chociaż “wyczulić” się na niektóre mity o SEO, aby uniknąć późniejszych rozczarowań. Niestety na rynku można spotkać wiele nieuczciwych firm zajmujących się SEO, które próbują niecnymi praktykami oszukać klientów – czyli właśnie m.in. przedsiębiorców, takich jak ty. Jeżeli kiedykolwiek usłyszysz któreś z poniższych stwierdzeń, powinieneś szerokim łukiem omijać tego, kto ich użył – albo nie ma wystarczającego doświadczenia w SEO, albo zwyczajnie chce cię naciągnąć. Tak czy inaczej na pewno nie pomoże ci w osiągnięciu zamierzonych efektów, czyli wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Oto stwierdzenia, w które nie powinieneś wierzyć:

1.Pozycje osiągnięte raz nigdy nie spadną niżej – nic bardziej mylnego, zmiany w wynikach wyszukiwania zachodzą cały czas, a pozycja twojej strony firmowej w wynikach wyszukiwania może zmieniać się codziennie! Wynika to po pierwsze z tego, że Google wprowadza zmiany w swoim algorytmie, a po drugie z tego, iż konkurencja nie śpi i również korzysta z pomocy pozycjonerów – jeżeli są lepsi od tego, którego ty zatrudniasz szybko zepchną twoja firmę na drugi plan.

2.Osiągnięcie najwyższych pozycji to tylko kwestia “wyuczenia się” jednej metody, która to umożliwia – pełnej wiedzy na temat funkcjonowania algorytmu wyszukiwarki nie posiada nikt, poza pracownikami Google. Dlatego też wszystkie działania SEO oparte są na testach, wiedzy oraz obserwacjach. Jeżeli ktoś ci wmawia, że ma jeden, sprawdzony sposób, aby twoja firma zajmowała pierwszą pozycję – zwyczajnie kłamie.

3.Pozycjonowanie jest jednorazowe – niestety to tak nie działa. W większości przypadków utrzymanie strony na wysokich pozycjach wymaga prowadzenia działań na bieżąco.

4.Gwarantujemy osiągnięcie pierwszej pozycji – to sformułowanie często jest spotykane w ofercie firm zajmujących się pozycjonowaniem. Niestety jest to tylko zwykły chwyt marketingowy. Nikt nie jest w stanie zapewnić 100% gwarancji osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Ewentualnie może “postarać się” uzyskać wysoką pozycję i nad tym pracować.

Artykuł sponsorowany przy współpracy z efectownia.pl

Dodaj komentarz